vineri, 8 februarie 2013

vALLuntar II

vineri, februarie 08, 2013 Scris de Cristina Niciun comentariu
     Pentru că am ratat prima ediție și mi-a părut rău, m-am grăbit cu implicarea în campania actuală a Editurii All, desfășurată cu susținerea Romsilva. Cuvintele cheie sunt voluntariatul, viziunea, verde, dar în primul rând lectura.



     Astfel, eu am ales de pe site două cărți de lecturat, a căror recenzie va apărea ulterior pe blog. Sunt titluri interesante, dar esențe tari. Apoi intră în joc viziunea voastră, întrucât pentru fiecare 15 comentarii diferite strânse la postările mele, o mână de voluntari va planta câte un copac. Am bifat, deci, si ultimele dintre cuvintele cheie ale mizei centrale "Mai multe cărți, mai multe șanse".
      Înscrierea bloggerilor în campanie e valabilă până pe 17 februarie, regulamentul participării este disponibil aici. Iar voi, dragi cititori pierduți în gânduri, lăsați un semn al pașilor voștri pe plajă, hai să fim verzi până la capăt și să facem împreună o idee frumoasă- până la gest, mai e mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu