joi, 24 ianuarie 2013

Ce (n-)am mai făcut în ultima vreme

joi, ianuarie 24, 2013 Scris de Cristina Niciun comentariu
     -am început un part time job pe domeniu. Şi pe gust. O şansă şi o dovadă că lucrurile potivite vin în momente de răscruce.Şi nu vreau să se termine curând.
     -am dat presiunea pe curiozitate şi docilitatea pe neastâmpăr. Şi nu regret puţin comoditatea din trecutul antonimelor.
     -am hobby-uri noi- dormitul. Şi nu va fi surclasat prea curând în topul preferinţelor.
     -am timp puţin, dar multe provocări. Şi nu o să mă plâng de crize.

     -nu mai socializez decât în concentraţii diluate de obişnuinţă, deşi friends list-urile rămân ca o extensie a vieţii de după cabinet sau a morţii clinice în care mă aflu pe facebook, în mese plănuite în camera de cămin şi n plimbări nocturne la ore matinale, în vizite cu scopuri clare şi devieri spre limita colegialitătii înspre prietenii. Şi amintirile cu zâmbete merită toate cearcănele.
     -învăţ să greşesc şi să mă şlefuiesc sub compresorul relaţiilor interpersonale, să nu-mi plec privirea, să-mi temperez orgoliul şi să-mi înlătur false lezări de comportament mental.
      -prioritizez lucrurile după criterii variabile. Şi nu obţin rezultate fezabile în lipsă de constante.
   
      [în curs de editare, pe măsura lecţiilor învăţate]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu