miercuri, 5 martie 2014

Viața de dinainte de închisul ușii de la cabinet

miercuri, martie 05, 2014 Scris de Cristina 2 comentarii
Din categoria "pe cine lași fără dureri, nu te lasă să te plictisești".
De la cabinet adunate:
*
-Care dinte vă doare, întreb pacientul.
-Ăsta din fund, doamnă.
Clasic.



*
-Mulțumesc, domnișoară, mă simt excelent! Dați-mi voie să vă spun ceva!
-?!
-Domnișoară, să vă prindă Boboteaza acasă, să vă iordăniți, să vă măritați și dumneavoastră anul ăsta. Ce vârstă aveți?
-... (Nu apuc să răspund)
-Păi da, ar fi cazul!
Mno, nu e rost de măritiș nici anul ăsta. 
*
-Da, domnișoara doctor, sigur că vă sun diseară să vă spun cum mă simt. Sper să-mi fie bine. Dar oricum, că mi-o fi bine, că mi-o fi rau, îl pun pe nepotul meu să vă sune. Știți, e venit în concediu de la București, are 32 de ani.
Poate mai am o șansă.

*Domnul G către mine-
- Domnișoara doctor, să-ți iei tot medic acasă, să fie și el ocupat ca dumneata. Să nu-ți iei vreun pierde-vară de nu face nimic, da/ știe de toate, să aibă timp  să-ți toace banii.
20 de minute mai târziu, doamna G:
- Capricorn sunteți? Bună zodie, eu vă zic, feriți-vă de scorpioni, domnișoară! Luați-vă balanță, să vă domine din umbră!
Caut dominator! Și balanță, că tot m-am apucat de gătit.

2 comentarii:

  1. =)) Hai ca am ras cu lacrimi! Asta e din ciclul "mare e gradina Domnului"!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere