duminică, 7 aprilie 2013

Lucruri (lipsă) despre mine

duminică, aprilie 07, 2013 Scris de Cristina 1 comentariu

     1. Cât din tine dezvălui pe blog și cât lași departe de virtual, doar pentru viața reală?
   Dezvălui mult pe blog, conţinutul informaţional este prea puţin. Posturile îmi sunt predominant subiective, deşi neasumate. Însă într-o zi îmi voi revendica Plaja cu voce tare, pentru că gândurile îmi lasă urme de paşi.

     2. E importantă părerea celorlalți despre tine sau primează părerea ta personală?
   E importantă părerea celor câţiva care contează, dar primează părerea mea în raport cu mine. Mi-a luat nişte timp să înţeleg că sunt cea mai importantă persoană din viaţa mea.

     3. Viața e scurtă. Trăiești cu intensitate clipa sau îți menajezi resursele pentru timpuri mai greu de străbătut?
   Nu ştiu să trăiesc intens clipa, sunt cam prăpăstioasă şi complicată de fel, dar învăţ prezentul şi intenţionez şi un reminder în acest scop.

     4. Trebuie să salvezi de la distrugere operele de artă ale omenirii. Din păcate, nu ai voie să pui deoparte decât cinci. Le poți numi, oricât ar fi de dificil?
   Fără clişeele Mona Lisei sau Rembrandt, alegerile ar fi principiul îmi place- nu-mi place, ca în dragoste. Olivia, ştiu că tu ai avea alegeri interesante!

     5. Crezi că oamenii se pot schimba? Ce anume contribuie la capacitatea omului de a se schimba în bine?
   Cred că oamenii nu se pot schimba, dar pot fi influenţaţi şi modelaţi temporar în structurile lor interioare. Iar binele cu bine se învaţă.


     6. Ce părere ai, educația contează mai mult decât zestrea genetică?
   Merg mână în mână, în cazurile cele mai fericite. Dar la fel de bine se pot anula reciproc.

     7. Îți faci planuri amănunțite sau lași totul în voia destinului? Crezi în Destin?
   Nu îmi fac planuri în general şi cred că asta denotă o oarecare lipsă de stabilitate. Îmi stabilesc mental nişte repere, dar rămân flexibilă în faţa destinului, pentru că da, am încredere în el.

     8. Regreți ceva din trecutul tău, ai schimba radical ceva?
   Da şi da.

     9. Îți place să dai ordine, să fii șefă, să te asculte lumea? Să țină cont de sfaturile tale?
   Am abilităţi de lider, dar nu impuse prin ordine, ci prin abilitatea de a aduce oamenii mai aproape de ce-şi doresc. Vorbesc prea puţin ca să mă asculte lumea şi ascult prea mult ca să dau sfaturi.

     10. Definește stilul care te face feminină. (comportament, vestimentație, machiaj, parfum, etc)
   Sunt fată de munte, cu feminitatea mai mult în rucsac decât în vestimentaţie şi machiaj, cu bocanci şi blugi graţioşi mai mult decât parfumuri diafane, cu zâmbete pisiceşti şi sensuri mai mult decât funde în păr. Care mi-e scurt, apropos.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leapşă incompletă primită de la Andra.
Merge la Raluca, Mărgeluţa, Pishky, La Fee, Coco şi Copilarim. 
Şi la oricine o mai doreşte. Alături de cele 11 lucruri despre sine, puncte care la mine lipsesc.

Un comentariu:

  1. Sensibilă ca întotdeauna, Maya.
    O întrebare, totuşi: cuiîi foloseşte să încerci să schimbi pe cineva? Î niciun cau persoanei în cauză sau relaţiei voastre. Trebuie să accepţi oamaneii aşa cum sunt. Sau nu...

    RăspundețiȘtergere