vineri, 1 iunie 2012

Leapsa cu gust de copilarie

vineri, iunie 01, 2012 Scris de Cristina 2 comentarii
     1. Care era jocul tau preferat din fata blocului?
     Din fericire, am avut norocul de a nu copilari in fata blocului, ci pe ulita bunicilor. Si in fiecare seara ne strangeam "la sipot"o mana de copii de toate varstele. Jucam fotbal, furam piersici, imparteam cirese si coceam porumbi. Mergeam la rau si in colindete si ne petreceam impreuna de revelion.
     Cel mai mult jucam "De-a v-ati ascunselea", mai ales cand se innopta de-a binelea si cautarile erau totdeauna pline de adrenalina, dar victoriile intens savurate.

     2. Care este “dulcele” pe care l-ai manca si acum?
     Nuga este dulcele cu gustul copilariei mele, atat de comercial inca, dar atat de greu de resimtit, incat am convingerea ca nu ingredientele, cat modul in care o devoram fac diferenta. Stiti doar cat de usor ne mozoleam pe toata fata de albusul de ou cu alune. Si pe 3 degete, in incercarea de a amana manjirea fetei, tragand plini de maniere de ambalaj.
     As manca si acum ciocolatele Kiss Kiss, pe care bunciul ni le cumpara, mie si surorii mele, din piata centrala a orasului. Cele cu crema de fructe, invelite in stat subtire de ciocolata, pe care nu le-am mai vazut de multi ani- din copilarie. Eu preferam  combinatia cu capsune, sora mea bananele. Si ar mai fi si ciocolata alba in 8 cubulete, pe care tata ne-o aducea in vacantele de vara.

     3. Care au fost desenele tale preferate?
     Clasic: Tom si Jery, Sailor Moon. Bonus: motanii francezi Pif et Hercule- reprezentau biletul nostru spre libertatea suprema de a nu dormi dupa-amiaza, dupa programul de gradi. Ce frumoasa naivitate!
     Dintre povestile de pe casetele video, pe care le-am vazut iar si iar si iar, de 101 dalmatieni am fost cea mai fascinata. Mai ales ca apoi am vazut si filmul cu Cruela si am ramas dezamagita de limitele clare in incercarea de a proiecta emotiile produse de desene- incomparabil! 
     In topul preferintelor: Frumoasa si bestia si Bambi, care era baietel. ( am avut recent o discutie cu colegele de facultate despre uimirea de a afla sexul caproarei. Da, era rege! )
  



     4. Pe melodiile cui ai crescut “mare”?
     M-a lovit din plin cultura dance si valul de vedete de-o vara, maximum doua. Da, fetele acelea care pe scena mai usor se dezbracau decat urmau vreo linie melodica. Pana in clasa a saptea, cand am prins in mana primul CD cu rock international. Si de atunci, pa pa, Andre si Britney Spears! E distractiv insa ca si acum, la petreceri anoste, versurile antice ale tineretii noastre sparg barierele amuzamentului: 3rei Sud- ESt, Body& Soul, Genius, Valahia, Non- Stop, Asia,Sing Sing B B, No Comment. Si cate si mai cate! ( Moment de zambet ingaduitor!)

     5.Ce amintiri îți trezește guma Turbo?
     Din fericire, nu prea multe. In afara de goana dupa abtibilduri, recunosc ca durerea de muschi ridicatori mandibulari ce-mi aparea in timp ce "mesteream" guma respectiva m-a speriat intotdeauna. Guma? Mai degaba cauciuc.

     6.Ce visai să devii atunci când erai mic și ce-ai ajuns?
     De mica am avut probleme cu alegerile. Visam sa calatoresc mult, fara sa identific vreo meserie anume. In schimb, am avut intotdeauna viziunea de a schimba lucrurile in jurul meu, de a face diferenta in viata cuiva.
     Momentan, sunt legata de "glie" din cauza/ datorita facultatii care aparent (nu) se mai termina.

     7. Cum ți-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?
     Imposibil de retrait!



Leapsa am furat-o de pe un blog, revin cu link!
Si o provoc pe Aniela sa-si aminteasca de copilarie!

2 comentarii:

  1. Woai draga mea,nu stiu cum de nu mi-a aparut pinkback,dar am sa te trec deseara in ea:P Pentru ca deja am facut-o!Multumesc pentru ca ti-ai adus aminte de mine:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, am vazut apoi ca aveai temele facute!
    Nu stiu care e treaba cu pinkback :-"

    RăspundețiȘtergere